Team Missouri competes in all-star tournament

Three teams from Missouri competed in the National All-Star Academic Tournament on June 22-23. See how they did with live scoresheets.Free packets for study/practice

Search found 35 matches

by LittleMissLit
Sun Mar 02, 2008 10:35 pm
Forum: Miscellaneous
Topic: Movies
Replies: 14
Views: 770

Movies

yep really.
there were some funny moments in it, i thought.
i do like dane cook though.
some people really hate him,
and that's ok, that's your opinion (just guessing you're one of those people based on your shock that i liked that movie),
but i like him.
by LittleMissLit
Sun Mar 02, 2008 10:29 pm
Forum: Miscellaneous
Topic: Things that don't suck
Replies: 616
Views: 185873

Things that don't suck

Getting to go to prom with the guy you've had a crush on for a while...
definitely does NOT suck.

=)
by LittleMissLit
Sun Mar 02, 2008 10:10 pm
Forum: Miscellaneous
Topic: Movies
Replies: 14
Views: 770

Movies

I went and took a look in my room and i came up with these also:

Moulin Rouge
Rent
Hook
Pirates of the Caribbean
Spiderman
Edward Scissorhands
Employee of the Month
Orange County
Shrek
Night at the Musuem
The Replacements
Mr. Deeds


ha ha, told you there were a ton i love.
by LittleMissLit
Sun Mar 02, 2008 9:59 pm
Forum: Miscellaneous
Topic: lalalalala
Replies: 1030
Views: 85032

lalalalala

ha ha suckers,
i'm going to Bonnaroo.
and you're not.
i.
love.
sentence.
fragments.
lol.
by LittleMissLit
Sun Mar 02, 2008 9:29 pm
Forum: Miscellaneous
Topic: Movies
Replies: 14
Views: 770

Movies

300
The Phantom of the Opera
Across The Universe
Inside Man
"Ocean's" movies

and tons of others
but those were just the first ones to pop into my head.
by LittleMissLit
Sun Mar 02, 2008 9:00 pm
Forum: Miscellaneous
Topic: lalalalala
Replies: 1030
Views: 85032

lalalalala

ashkenaziCD wrote:
That's one... two... three, three sentence fragments.
lol thanks for counting.
by LittleMissLit
Sun Mar 02, 2008 8:20 pm
Forum: Miscellaneous
Topic: lalalalala
Replies: 1030
Views: 85032

lalalalala

i have a tendency to fall in love with characters from movies...recent examples include lydia from beetlejuice and deb from napolean dynamite. anyone (else) think this is weird? well, it's a little weird. since they're fictional. but i'm in love with captain jack sparrow. so i can't say much. :P
by LittleMissLit
Fri Feb 29, 2008 11:56 pm
Forum: Miscellaneous
Topic: So I need EVERYONE'S help...
Replies: 37
Views: 1844

So I need EVERYONE'S help...

idk man. I think a trim would be good. but whatever you do, don't cut off all your hair and your goatee. i know you already said you weren't going to, but i just needed to say it again. because last time you went from long hair and long goatee to nothing at all... you looked like you were about 12. ...
by LittleMissLit
Sun Feb 03, 2008 12:26 am
Forum: Miscellaneous
Topic: lalalalala
Replies: 1030
Views: 85032

lalalalala

naturally.
by LittleMissLit
Sun Feb 03, 2008 12:22 am
Forum: Tournament Announcements and Discussion
Topic: Richland Warmup Tournament
Replies: 11
Views: 875

Richland Warmup Tournament

Ford08 wrote: districts are at ours.










:)
I forgot about that!
woo!
by LittleMissLit
Sun Feb 03, 2008 12:12 am
Forum: Miscellaneous
Topic: Presidential Predictions
Replies: 55
Views: 3418

Presidential Predictions

My bad.

wait... you can't?
lol jk.
by LittleMissLit
Sat Feb 02, 2008 10:57 pm
Forum: Tournament Announcements and Discussion
Topic: Fordland Invitational (Class 1 & 2)
Replies: 46
Views: 2433

Fordland Invitational (Class 1 & 2)

Woo! Only 3 more weeks!
Will you be less stressed than last year, Bert?
Although it was quite funny watching you run around the cafeteria like a chicken with its head cut off. =P

Jason won't be there this year to stack chairs on tables. lol.
ps. I love your avatar!
GOOOOOOOOOO BEARS!
by LittleMissLit
Sat Feb 02, 2008 10:45 pm
Forum: Miscellaneous
Topic: Presidential Predictions
Replies: 55
Views: 3418

Presidential Predictions

Obama is assassinated, and Sebelius becomes Pres.... The 1st woman President. That would seriously tick off Hilary Clinton. lol Yeah, the idea of Obama being assassinated really makes me laugh out loud, too. I meant "lol" to Hilary being ticked off, not Obama being assassinated. I like Obama, perso...
by LittleMissLit
Thu Jan 31, 2008 8:13 pm
Forum: Tournament Announcements and Discussion
Topic: Fordland Invitational (Class 1 & 2)
Replies: 46
Views: 2433

Fordland Invitational (Class 1 & 2)

I believe the Marshall tournament is also the same weekend as Beta Convention isn't it?

so chad would be gone as well.
by LittleMissLit
Thu Jan 31, 2008 7:32 pm
Forum: Miscellaneous
Topic: Presidential Predictions
Replies: 55
Views: 3418

Presidential Predictions

Too bad for Mr. Woodring...
I don't see any way his prediction would come true.










:P
by LittleMissLit
Thu Jan 31, 2008 7:26 pm
Forum: Miscellaneous
Topic: Presidential Predictions
Replies: 55
Views: 3418

Presidential Predictions

Okay, so here's my prediction for the 2008 election:

Barack Obama becomes President, and he chooses Kathleen Sebelius as his VP.

Obama is assassinated, and Sebelius becomes Pres....
The 1st woman President.

That would seriously tick off Hilary Clinton.
lol
by LittleMissLit
Thu Jan 31, 2008 7:18 pm
Forum: Miscellaneous
Topic: lalalalala
Replies: 1030
Views: 85032

lalalalala

yes because dropping cheese on your pants would suck.
ruined pants.
now, pants MADE OUT OF cheese would be amazing.
duh, adam. duh.
lol









:P
by LittleMissLit
Thu Jan 31, 2008 4:53 pm
Forum: Miscellaneous
Topic: lalalalala
Replies: 1030
Views: 85032

lalalalala

Death wrote: cheesey pants!
Oh, those are the best.
WAIT.
Cheesey pants like--pants made out of cheese?
Or like cheese you've dropped on your pants?
by LittleMissLit
Thu Jan 31, 2008 4:14 pm
Forum: Miscellaneous
Topic: things that suck...
Replies: 620
Views: 125207

things that suck...

i agree with whoever said colds.










:(
or whatever it is i have right now.
my throat is raw, my nose is runny, and i have horrible sinus pressure.
it really sucks.

not to mention how attractive i must look right now.
*feeble smile*
by LittleMissLit
Thu Jan 31, 2008 4:00 pm
Forum: General Discussion
Topic: Team Members on the Board
Replies: 3
Views: 371

Team Members on the Board

Eureka? Cool!
I haven't ever played against you guys. Will you be at Rolla for either the NAQT or on Mar. 8th?
by LittleMissLit
Thu Jan 31, 2008 3:57 pm
Forum: Tournament Announcements and Discussion
Topic: Fordland Invitational (Class 1 & 2)
Replies: 46
Views: 2433

Fordland Invitational (Class 1 & 2)

I am getting super excited about our tournament!
It was so much fun last year!

Hey Bert, do you think Bil will be subbing in on varsity by our tournament??
by LittleMissLit
Thu Jan 31, 2008 3:48 pm
Forum: General Discussion
Topic: Team Members on the Board
Replies: 3
Views: 371

Team Members on the Board

I just started a new thread because I wasn't sure where I should put this (Admin, feel free to move it where ever you feel is necessary). I would just like to point out that we (Fordland) have all four of our varsity a-team members and our coach on the board!! That's kinda cool. And random. Which is...
by LittleMissLit
Thu Jan 31, 2008 3:38 pm
Forum: Miscellaneous
Topic: Your Favourite Music
Replies: 450
Views: 16178

Your Favourite Music

Chadley, "Rock Me Momma" is actually called Wagon Wheel.









;)
by LittleMissLit
Sun Jan 20, 2008 9:35 pm
Forum: Tournament Announcements and Discussion
Topic: Walnut Grove Tournament
Replies: 23
Views: 1119

Walnut Grove Tournament

Lol yes, Adam, that was pretty awesome yesterday.
Heidi came into Sky Dragon this morning and I asked her if she'd heard.
She was like, "Ohhhh yes, he's very excited!"


We are all so happy with you! =)
by LittleMissLit
Tue Jan 01, 2008 2:32 pm
Forum: Tournament Announcements and Discussion
Topic: Missouri S&T Spring Tournament (3/8/08)
Replies: 82
Views: 5143

Missouri S&T Spring Tournament (3/8/08)

Yeah, I don't think Bert would take the JV to Rolla.

Hey, and this is for the Horsemen: Did Bert already talk to you guys about t-shirts?? We need to make a decision. Do you guys like my Connect Four shirt, or do you wanna do something else?
by LittleMissLit
Sun Dec 30, 2007 8:39 pm
Forum: Tournament Announcements and Discussion
Topic: Missouri S&T Spring Tournament (3/8/08)
Replies: 82
Views: 5143

Missouri S&T Spring Tournament (3/8/08)

I want to go to this one, too.

Eddie? lol

Chadley, you know if we go to UMR that's all you guys are going to hear all day.
by LittleMissLit
Sun Dec 30, 2007 8:24 pm
Forum: Miscellaneous
Topic: music
Replies: 7
Views: 637

music

rock.
rock.
and
rock.

lol
by LittleMissLit
Sun Dec 09, 2007 12:17 am
Forum: Tournament Announcements and Discussion
Topic: Strafford Tournament
Replies: 13
Views: 776

Strafford Tournament

yay! i am so proud of you guys!
even though i know Bilbrey is not on the message board...
she texted me and was like, "I got the winning point!"
go bil, go bil, go, go, go bil!
lol

i know i am a dork.
shutty.
by LittleMissLit
Sun Dec 09, 2007 12:12 am
Forum: General Discussion
Topic: Tournament results for Missouri teams
Replies: 36
Views: 2653

Tournament results for Missouri teams

yep. i was the other missing starter.
but no more stupid parades!










:)
it's all a-team now, adam!
woo!

and ps, you guys rock for pulling it together without us.
by LittleMissLit
Tue Dec 04, 2007 6:15 pm
Forum: General Discussion
Topic: Proposal for a new rule on team sizes
Replies: 26
Views: 1252

Proposal for a new rule on team sizes

i think he meant teams. we had 31 teams at our event last year.
by LittleMissLit
Tue Dec 04, 2007 6:10 pm
Forum: Miscellaneous
Topic: College football
Replies: 33
Views: 1624

College football

oh, chad, bert, and adam.

you silly, silly, boys with your football quarrels.
by LittleMissLit
Wed Nov 21, 2007 5:13 pm
Forum: Tournament Announcements and Discussion
Topic: Norwood Tournament
Replies: 17
Views: 815

Norwood Tournament

lol chad you are such a dork
but i loves you anyway
ps you have to click "close all tags" in your signature for those colors to show up
by LittleMissLit
Wed Nov 21, 2007 4:34 pm
Forum: General Discussion
Topic: How will your team do this year?
Replies: 11
Views: 985

How will your team do this year?

hmm, i smell state for Fordland...
oh wait, that's my cookies burning!!

lol jk

idk, i think we really have an amazing varsity(not to mention Bert, the best coach EVER).

if we really buckle down and commit, we could have a great year.
by LittleMissLit
Wed Nov 21, 2007 4:19 pm
Forum: Tournament Announcements and Discussion
Topic: Norwood Tournament
Replies: 17
Views: 815

Norwood Tournament

Oh geez Chadley, I was having a super bad day.
when's our next tourney??
Dec 8??
by LittleMissLit
Wed Nov 21, 2007 4:06 pm
Forum: Board Rules and Announcements
Topic: Who is everybody?
Replies: 182
Views: 255758

Who is everybody?

Hi!! I'm Rachel Bridges! I am a Senior at Fordland High School. I have been on the A-team since I was a sophomore, but this is my first year starting Varsity. I am the team's Literature Specialist (if you couldn't tell by my username). Users Ford08 , wingman , and ELADAMO89 are my good friends and ...